مصاحبه آرشیو خبر ها
ممنون اینتر ، اما می خواستم تنها برای بانوی پیر بازی کنم

ممنون اینتر ، اما می خواستم تنها برای بانوی پیر بازی کنم

یوونتوس دیروز توانست باخت بد خانگی 2‐0 را با تساوی 2‐2 عوض کردند، این نتیجه با توجه به نمایش بد نیمه ی اول و عقب افتادنشان قابل توجه بود.

 

پائولو دیبالا در مورد این بازی با اسکای اسپورت به مصاحبه پرداخته است:

 

به محض اینکه به رختکن رفتیم به هم گفتیم که باید آرام باشیم و در بازی بمانیم. بایرن تیمی است که شما را له می کند، اما ما هم موقعیت هایی داشتیم. بعد از گل دوم خودمان را از آن وضعیت بیرون آوردیم و بایرن را مجبور به اشتباه کردیم.

 

جواهر تورین ادامه داد:

 

اینکه اولین گلم را در لیگ قهرمانان زدم شگفت انگیز بود، من در بازی های قبلی به دنبالش بودم اما دیروز این گل برای روشن کردن تیم واقعا مهم بود. دوست داشتم می توانستم خوشحالی کنم، اما هنوز یک گل عقب بودیم، باید مساوی می کردیم. ما در دور برگشت می توانیم ایمان به بازگشت داشته باشیم. اگر با همان اراده ی و غیرتمان در نیم ساعت پایانی بازی کنیم، می توانیم به بایرن آسیب بزنیم. در آلیانز آرنا باید بیشتر پرس کنیم و نباید اینقدر در دفاع جمع شویم وگرنه آنها تنبیهمان خواهند کرد. مثل دیروز بازی سختی خواهد بود، اما می توانیم همان طور که در سی دقیقه ی پایانی اذیتشان کردیم، آنجا هم اینکار را بکنیم. ترجیح می دهم بازی را ببریم، نه اینکه با تساوی بهتر از 2‐2 کار را تمام کنیم.

 

پائولو در مورد تماس هایی که باشگاه اینتر در تابستان برای به خدمت گرفتن او انجام داد هم صحبت کرد:

 

قبل از اینکه به اینجا بیایم من با مربی اینتر مانچینی صحبت کردم، از او تشکر کردم اما به محض اینکه شنیدم یووه مرا می خواهد، می خواستم برای بانوی پیر بازی کنم، چرا که آنها قدرتمند ترین تیم ایتالیا هستند.
مقایسه ی بین من و ایکاردی؟ او یک مهاجم درون محوطه ی جریمه است، در حالیکه من مهاجم سایه هستم. مقایسه بین او و ماریو (مانژوکیچ) مناسب تر خواهد بود. او خوب کار کرده و امیدوارم در آینده ما بتوانیم در تیم ملی آرژانتین با هم بازی کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: